[Pardus-kullanicilari] Ynt: AMD2800

M. Emirhan Döngel genel.emirhan.dongel at gmail.com
19 Mayıs 2006 Cum 01:23:29 EEST

Selamlar,
Yok, o hata başka bir yerden kaynaklanıyordur. AMD'yi desteklemeyen kernelden
kaynaklanamaz, zaten o AMD olarak bahsettiğiniz şey bir x86. :) Benim Mobile
Athlon 2400+'ımı "destekliyorsa" sizinkinde zaten çalışır.

Anakart öncelikli olmak üzere, donanımınız hakkında ayrıntı verirseniz elle
tutulur cevap alma şansınız artar. Bunun dışında benim gibilerinin hariçten
gazel okuması daha olası gözüküyor. :)

M. Emirhan Döngel

Cuma 19 May 2006 01:07 tarihinde, kilkis1 şunları yazmıştı: