[Pardus-kullanicilari] .pub dosyası

ahmet ahacikasimoglu at gmail.com
19 Mayıs 2006 Cum 09:02:15 EEST

 Publisher, MS office için de mi geliyor?
Evet sanırım 2003  sürümünde vardı. Publisher in olduğu ms office
programını  satın almalısın...

Başka türlü aktarım türlerini destekliyor mu, html gibi yada odt fln gibi?
Şuan  publisher olmadığı için net cevap veremiyorum...
										Hoşçakalın

Perşembe 18 May 2006 17:02 tarihinde, erkin tek şunları yazmıştı: