[Pardus-kullanicilari] pisi paket

Bugrahan KORKMAZ kickboksor at gmail.com
18 Mayıs 2006 Per 18:30:35 EEST

http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/ adresine girerseniz ne kadar çok
paket olduğunu görürsünüz. Bunlar tabiiki derlemeniz gerek. Onu da konsolu
kullanarak şu şekilde yapabilirsiniz:

Mesela ben links uygulamasını paketlemek istiyorum.

su
pisi build
http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/applications/network/links/pspec.xml

komutunu da verdikten sonra derliyor. Sonra bulunduğunuz dizine paketi
çıkartıyor. Onu da konsoldan ya da üzerine çift tıklayarak kurabilirsiniz.

18.05.2006 tarihinde Sinan Onur ALTINUÇ <soaltinuc at gmail.com> yazmış: