[Pardus-kullanicilari] YARDIM

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
18 Mayıs 2006 Per 14:02:46 EEST

Sayın Arkadaşım
Printer iniz için hp linux driverını indirip tanıtabilirsiniz içinde 6210
printerin iki ayrı versiyonuda mevcut kolay gelsin
http://h10018.www.hp.com/wwsolutions/linux_devices/index.html
açılan sayfada multi fonksiyonu seç açılan sayfadan Color incjet
All-in-ones(Offijet and PSC) tıkla karşınızda printerinizi kapsayan driver
listesi iyigünler
18.05.2006 tarihinde engin <bulut12 at gmail.com> yazmış: