[Pardus-kullanicilari] XP açılı� sorunu

tunc er tunceraltay at yahoo.com
18 Mayýs 2006 Per 11:11:06 EEST

Merhabalar

Lütfen aþaðýdaki sorularý cevaplar mýsýnýz?

a- Daha önce üçünü:1.hd'den win ve pardus ile 2.hd'den de pardus'u  grub  menüsüyle açabiliyor muydunuz?

b-Bios'unuzda hangi hd birincil boot (baþlatma)  sýrasýnda

c-  Eðer 1. hd üzerinden boot ediyorsanýz bu hd üzerindeki pardus bölümünden /boot/grub dizini altýndaki grub.conf dosyasýnýn içeriðini listeye ekler misiniz?

daha ayrýntýlý bilgi verirseniz çözüm öneren çok olacaktýr

Saygýlar
Mustafa Å&#65533;EN <msen63 at ttnet.net.tr> wrote:          1. HD 1. Bölüm: Win.XP
         1. HD 2. Bölüm: PARDUS
         2. HD 1. Bölüm: PARDUS  iken 2. HD 2. Bölüme yeni bir Win.XP kurdum
ve o andan itibaren sorunum baþladý.Grub'u tekrar yükledikten sonra XP
açýlmýyordu. Sorunun kaynaðýný internetten araþtýrarak  gidermeye çalýþýyorum
ancak baþaramýyorum. C:\ sürücüsündeki XP'yi yeniden kurduðum halde þu
uyarýyý alýyorum:
         Booting 'Windows (ntfs) - hda1
    map (hd0) (hd1)
    map (hd1) (hd0)
    rootnoverify (hd0,0)
    makeactive

    Error 12: Ýnvalid devices requested
    Press any key to continue
         Grub'u yüklediðimde XP açýlmýyor, kaldýrdýðýmda ise PARDUS. Ne
yapmalýyým? Teþekkürler!