[Pardus-kullanicilari] tekrar birkac soru

Hüseyin ALKAN linux at alkanbilisim.com
17 Mayıs 2006 Çar 17:13:20 EEST

Merhaba

Bu gün ilk defa pardus kullandığım için sanırım biraz fazla soru soruyor
olacağım.

1. ekran görüntü kalitesini nasıl arttırabilirim. Mesela debian kullanırken
ilk kurulumdan sonra # dpkg-reconfigure xserver-xfree86 komutuyla kaliteyi
arttirabiliyordum. Pardus da bunun için ne yapmam gerek.

2. benim makinem acer travelmate c302 xmi tablet pc. Tablet özelliğini
pardus destekliyormu acaba? Destekliyorsa bu olayı nasıl aktif edebilirim ?

3. genelde belli notebook larda fan sorunu çıkıyor. Bu benim bilgisayarımda
genelde sık rastladığım bir şey. Yani işlemci normal ama fan sürekli çalışma
anında acpi ile ilgili yani. Yine debian da apt-get install acpi, acpid,
cpufreqd ve cpufrequtils leri kurdukdan sonra ve modprobe acpi yaptıkdan
sonra her zaman olmasada sorunu düzeltebiliyordum. Pardus da bunun için ne
yapmam gerek?

teşekkürler