[Pardus-kullanicilari] að sorunlarý

Ýhsan Haluk AKIN ihsan.akin at gmail.com
17 Mayýs 2006 Çar 13:16:32 EEST

Konsola
Programlar
	Sistem
		Konsol'dan ulaÅŸabilirsin.

Kısacası komut satırı, windows'taki gibi ama tabii ki mukayese edilemez.

oradan

/sbin/ifconfig
der isen ağ ayarlarını görebilirsin.

ping
yaparak ta hedefteki makineye ulaşıp ulaşamadığını anlarsın.

sonrası da samba ayarları.....

Kolay gelsin.

ihsan.
Çarşamba 17 May 2006 13:04 tarihinde cevdettumka şunları yazmıştı: