[Pardus-kullanicilari] Bilgi edinme

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
17 Mayıs 2006 Çar 11:50:49 EEST

Wed, 17 May 2006 11:47:23 +0300, İhsan Haluk AKIN
<ihsan.akin at gmail.com> :

> Ahmet sende biliyorsun ki bu sorunun muhatabı sen değilsin.
Eger e-postanin muhattabi bu listedeki insanlar degilse, o zaman
muhattabina yollayin e-postayi. Bu listeye uye yuzlerce insanin
zamanini almayin. Projenin resmi calisanlarina sormak istiyorsaniz
bilgi at pardus.org.tr diye bir iletisim e-posta adresleri var, oraya
yazin.

> Resmi yollardan bilgiyi nası edineceğimi az çok biliyorum,
> ama böyle bir şey yapacaksam bunu avukat yolu ile
> yapmayı tercih ederim.
Madem resmi yollardan bilgi edinmeye calismiyorsunuz, o zaman "Bilgi
Edinme Hakki" gibi yasal kelimelerin arkasina siginmayin bence.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693