[Pardus-kullanicilari] wpa

Ýhsan Haluk AKIN ihsan.akin at gmail.com
16 Mayýs 2006 Sal 14:34:08 EEST

2200bg bende var ve çalışıyor. Pardus' ta net-kga üzerinde şifre girme şansın
yok. 1.1' de olacak mı bilmiyorum. Ama benim gibi elle yapabilirsin.
Ama dikkat edilmesi gereken durum Linux'ta passphrase yok. Herhalde
hiçbir güvenliği olmadığı için bilerek yazmıyorlar :)

komutlar komut satırından şöyle olmalı (root haklarıyla)
iwconfig ethx essid 'essim' key 'benim anaharım'
sonrada
dhcpcd ethx

burada ethx endeki kartın aldığı değer.

daha fazla bilgi için
man iwconfig.

iwlist scan ile ağları tarayabilirsin.

kolay gelsin.

ihsan.

Salı 16 May 2006 14:15 tarihinde Abdullah Anar şunları yazmıştı: