[Pardus-kullanicilari] AirTies RT-101 ADSL Modelle sorun yaşıyorum

Batuhan Kılıç batuhanklc at gmail.com
16 Mayıs 2006 Sal 12:30:02 EEST

Merhaba. Ben pardus (daha doğrusu linux) için biraz acemi sayılırım.
Bilgisayarıma Pardus 1.0 kurdum ancak internete bağlanmada sorun yaşıyorum.
Pardus açıldıktan 10 dk kadar sonra internet bağlantısı kesiliyor. İnternete
bağlanmak için AirTies RT-101 ADSL  modm kullanıyorum. Aynı zamanda internet
ayarınlarda modemin çalışıyor görünmesine rağmen hiçbir sayfayı açamıyorum.
Bana yardımcı olabilirsineniz çok sevinirim. Çünkü Linux e yeni geçiş
yaptığım için , kullanmakta güçlük çektiğim yerlerde dökümana ihtiyacım
oluyor., dolayısıyla internet bağlantısı olmadan da oldukça zorluk çekiyorum
. Mecburen windows xp oturumunu açıp ordan birşeyler karıştırmak zorunda
kalıyorum. Şimdiden teşekkürler.