[Pardus-kullanicilari] Wine ve IE6 - Yardım

Fatih Aşıcı fasici at linux-sevenler.org
15 Mayıs 2006 Pzt 17:48:58 EEST

IE 5.0, 5.5 ve 6.0 sürümlerini kurmak isteyenler bu[1] linkteki betiği
kullanabilirler. Çok basit ve hızlı bir şekilde (üstelik Flash 8 ile
birlikte) özel bir dizine diğer win uygulamalarını etkilemeden kurulumu
gerçekleştiriyor. Betik Türkçe'ye de çevrildi bu arada.

[1] http://www.tatanka.com.br/ies4linux/blog/

Pazartesi 15 May 2006 10:39 tarihinde, e.Centre şunları yazmıştı:

İyi çalışmalar...