[Pardus-kullanicilari] Ses Problemi

mahmut atalay s?enkul senkul at gmail.com
15 Mayıs 2006 Pzt 15:15:46 EEST

Listeye sorduğum ses problemi ile ilgili aldığım cevaplar sorunumu
malesef çözmedi (cevap yazanlara tekrar teşekkür ediyorum)
Pardus ile veya başka bir linux dağıtımı ile harici veya dahili
hoparlorlerine ses gitmeyen bir bilgisayarın düzeltilmesi bir şekilde
mümkün müdür? Yoksa bilgisayarı çöpe atmak mı gerekiyor?
saygılarımla
Tolga

Listeye yazdıklarınızı başından beri takip ediyorum. Malesef benim
bilgim yetmiyor. Ama bir şekilde probleminiz çözülür. Linux'da
yapılamayacak birşey yok. Daha çok deneyim ve araştırma gerekli. Pardus
1.1 çok yakında duyurulduğunda sizin de probleminiz sistemin otomatik
tanımasıyla çözülecektir. www.pardus-linux.org moderatörlerine e-mail
atarsanız birebir yardım alabilirsiniz. Dediğim gibi çözülemeyecek
problem yok. Ama deneyim...
Selametle...