[Pardus-kullanicilari] Bilgi edinme

İhsan Haluk AKIN ihsan.akin at gmail.com
15 Mayıs 2006 Pzt 13:13:37 EEST

Ben bu soruyu geyik olsun diye sormadım. Kimsenin
çalışmasını kötülediğimi düşünmüyorum. Sadece planlarımı
yapmak için istedim. Hem kararsız bir tarih söylemek değişebileceği
bilinen bir kararlı tarihten daha kötü bir yaklaşımdır.

Benim bilmek istediklerim, çıkış tarihi 1.0' dan 1.1' e geçişin nasıl
olacağı, buna göre sisteme yüklediğim ve yüklemek istediğim şeylerin
planlarını yapmak istiyorum. Bir sistemi sıfırdan kurmak insanın
bayağı bir vaktini alıyor. Bilelim ki ona göre davranalım.

iyi çalışmalar.

ihsan.

Cuma 12 May 2006 23:18 tarihinde Görkem Çetin şunları yazmıştı: