[Pardus-kullanicilari] Wine ve IE6 - Yardım

Bahri Meriç CANLI bmericc at australia.edu
15 Mayıs 2006 Pzt 10:46:33 EEST

Merhaba

İE kurulumuiçin wine tools'u kullanabilirsiniz.

1 - ) Bunun için wine kuruluysa kaldırın /home/kullanıcı adınız/.wine
dizini duruyorsa silin

2 - )
http://ds80-237-203-29.dedicated.hosteurope.de/wt/winetools-0.9jo-III.tar.gz
adresinden indirin

3 - )      tar -xvzf winetools-0.9jo-III.tar.gz
             cd winetools-0.9jo-III
             make
             sudo make install

şeklinde winetools'u kurun

4- ) pisi ile wine yi kurun

5 -) konsol üzerinden kendi kullancınız ile wt yazarak wine toolsu açın
daha sonra menülerden internet explorer i kurbilirsiniz

ayrıntılı
bilgiye http://www.pardus-linux.org/forums/viewtopic.php?t=782
adresinden bakabilrsiniz.

e.Centre yazmış: