[Pardus-kullanicilari] Ses Problemi

Tolga Gülten totgulten at yahoo.co.uk
13 Mayıs 2006 Cmt 21:24:38 EEST

Dediğinizi yaptım Terminale gelen mesajlar şöyle
follwings card(s) are found on your system
hda-intel    00:1b.0 Class 0403:Intel Corporation 82801G (ICH7 Family)
legacy        Probe legacy ISA (non_PnP) chips

hda-intel seçildiğinde Alsa ses sürücüleri yükleniyor , ses karıştırıcı
ayarları yeniden yükleniyor ve ALSA kullanıma hazır mesajı ile configurasyon
sonlanıyor ancak yine ses yok karıştırıcıda sadece PCM çubuğu mevcut
legacy seçilip konfigure edilmek istendiğinde listede olan sürücüler
deneniyor ama herhangi birisi yüklenemiyor

ilgimi çeken bir husus diz üstü bilgisayar üzerindeki tuşlar pek çalışmazken
benim sessizlik tuşu ve ses seviye tuşları çalışmakta (monitorde bu
izlenebiliyor)

sorunu gidermek için başka ne yapılabilir?

teşekkürler , saygılarımla
Tolga