[Pardus-kullanicilari] Ses Problemi

Tolga Gülten totgulten at yahoo.co.uk
13 Mayıs 2006 Cmt 14:34:31 EEST

Terminal üzerinden alsamixer komutunu çalıştırdım
sağ ve sol ok tuşalrı ile gidilebilecek bir yer yok KMix üzerinde gözüktüğü
gibi sadece PCM aktif
Terminalde görünenler aşağıdaki gibi
Card HDA Intel
Chip SigmaTel ID 7661
View Playback Capture All
playback modunda ;
Item PCM
Capture modunda hiçbirşey yok
All modunda
Item PCM

benim sorunum anlaşılan diz üstü bilgisayarının hoparlorlerinin sistem
tarafından tanınmamış olması , kulaklık çıkışlarını da denedim ses yok
bu durumda ne yapmam gerekiyor ;?

ilgilendiğiniz için teşekkür ederim , saygılarımla
Tolga