[Pardus-kullanicilari] Pardus'ta aynı anda görüntülü-sesli görüşme uygulaması varmı.

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
13 Mayıs 2006 Cmt 13:36:02 EEST

Skype'ye diyeceğim olmaz elbet.Sevincinizi paylaşıyorum.
Ama benim görüştüğüm kişilerin tamamına yakını ne yazıkki msn
messenger kullanıyor.Yaşadığınız özgürlüğe,bende yakında kavuşurum
umuduyla bekliyorum.Kopete'den bunu nasıl yapıyorsunuz,ben
başaramadım.Veya svn'yi bir turlayayım tekrar,belki bir sürprizle
karşılaşırım.
Selamlar.

12.05.2006 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: