[Pardus-kullanicilari] superkaramba kurmak için

Echo pardus at rasgele.net
13 Mayıs 2006 Cmt 00:39:36 EEST

Selamlar,

1- superkaramba 0.39 u pardus 1.0'a kurmanızda bir sorun yoktur.Ben 0.39'u
pardus 1.0 üstünde kullanmaktayım.

2- şuradan sayfasına ulaşın ve inceleyin http://www.superkaramba.com/

2a- 1.1 beklemenize gerek yok kısaca anlatmaya çalışacağım

şuradan indireceğiniz bir sunucu seçin
http://prdownloads.sourceforge.net/netdragon/superkaramba-0.39.tar.gz?download

ve indirme işlemine başlayın

dosyayı diskinize bildiğiniz bir yere indirin

daha sonra indirdiğiniz sıkıştırılmış paketi (ark yardımıyla olabilir (ark'I
winzip gibi düşünebilirsiniz)) açın ve sonrasında konsoldan root olun (konsol
açmak için ALT+F2 yapın ve gelen pencereye konsole yazın konsole açılacaktır
ardından su yazın sizden root parolanızı isteyecek ,parolanızı girin) bu
aşamadan sonra bulunduğunuz klasörden paketi açtığınız klasöre gidin ve
sırasıyla şu komutları yazın

./configure
make
make install

eğer herşey yolunda gider ise kurulum tamamlanmıştır

superkarambaya

pardus/programlar/yardımcı programlar/masaüstü/superkaramba yolunu izleyerek
ulaşabilirsiniz bundan sonrası çok daha kolay superkarambayı çalıştırın ve
yeni temaları indirin kullanın

umarım anlatabilmişimdir

takıldığınız bir adım olur ise yazın yardımcı olmaya çalışayım

Kolay gelsin

Ekin Alpagut

Cuma 12 May 2006 11:19 tarihinde, Remzi Kavcioglu şunları yazmıştı: