[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 4, Konu 34

ibrahim donmez ibrahim.donmez at gmail.com
11 Mayıs 2006 Per 14:23:05 EEST

merhaba
gönderdiğiniz linkdeki bilgilere göre, önce yazıcını bağlı olduğu
win2000server makinasında
program eklekaldır dan windows bileşenlerinden linux için dosya ve yazıcı
paylaşımı servisini ekledim, ama benim pardus makinam yazıcı bağlı olan
makinayı gördüğü halde
yazıcıyı görmüyor ve ekleyemiyorum.
sayfada yazan diğer çözümüde denedim ama sonuç vermedi, ( hata mesajını
aldıktan sonra geri git, guest seç ve ileri git ve taratma yapmadan ileri
diyor ama ileri gitmiyor),
pardus tarafında mı yoksa win tarafında mı bi eksikliğim var?

09.05.2006 tarihinde pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr <
pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr> yazmış: