[Pardus-kullanicilari] Apache durmuyor, dur durak bilmiyor

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
10 Mayıs 2006 Çar 11:59:30 EEST

Bahadır Kandemir wrote On 10-05-2006 11:48:

> /etc/conf.d/apache2 içinde APACHE2_OPTS="" değişkeninde PYTHON bulunmalı.
>
> Sayfaların bulunduğu dizinin ModPython ayarları aşağıdaki gibi olmalı:
>
>     AddHandler python-program .py
>     PythonHandler mod_python.publisher
>
> Dizin içinde .htaccess oluşturulması ve içine bu ayarların yazılması yeterli
> olacaktır.
>
> Daha sonra, servisin yeniden başlatılması gerekiyor.

APACHE2_OPTS içinde -D PYTHON var. Zaten başka bir dizinde mod-python
çalışıyor.
Yeni bir dizin oluşturup dediklerinizi aynen yaptım, .htaccess dosyasını
aynen dediğiniz gibi oluşturdum ve apache'yi yeniden başlattım ancak
index.py dosyasını indirmeye kalkıyor, indir dediğimde de indirme hatası
veriyor (dosyanın izni 755). Şimdi bilgisayarı yeniden başlatmayı
deneyeceğim.