[Pardus-kullanicilari] Apache durmuyor, dur durak bilmiyor

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
10 Mayıs 2006 Çar 11:39:08 EEST

Bahadır Kandemir wrote On 10-05-2006 11:25:
> Biraz daha açıklama yaparsanız sevinirim, birşey anlamış değilim.
Yanıt için teşekkürler. Detaylandırmaya çalışayım.

Ulaşmak istediğim dizine aşağıdaki httpd.conf dosyasını koyuyorum: (755
veya 644 birşey değiştirmiyor)

SetHandler python-program
PythonHandler mod_python.publisher

Aynı dizinde index.py de var. (Basit bir test, string döndürüyor)

Daha sonra bu dizine ulaşmak istediğimde apache text/x-python döndürmeye
çalışıyor.

Bu dizindeki tüm dosyaları sildikten sonra tarayıcımın geçmiş ve
önbelleğini silip, apache'yi yeniden başlatsam da aynı şey oluyor. Daha
önceden bu conf dosyasında "AddHandler python-program .1go" ve
"DirectoryIndex index.1go" satırları da vardı ama şimdi ondan vazgeçtim,
çalışsa yeter :(

Python dosyalarının çalıştırma izinleri var.