[Pardus-kullanicilari] intel c compiler

Tolga Guver tolga at istanbul.edu.tr
9 Mayıs 2006 Sal 20:05:39 EEST

ben kurulum programini calistirabilmistim ancak RPM destegi olmadigi icin hata
verdi,

ne yazik ki intel c ve fortran derleyicileri bana da cok lazim ancak sanirim
lisans sorunlari sebebiyle dagitima koymak mumkun degil, ama bir sekilde
alinan bu rpm'leri pisi paketi yapabilsek cok harika olur.

iyi gunler,
tolga

On Tue, 9 May 2006 19:33:38 +0300, İhsan Haluk AKIN wrote
> Merhaba
>
> intel' in derleyicilerini kurmam lazım ve bunlar rpm ile geliyor.
> Kendi kurulum scripti var ve hali hazırda rpm hatasına bile
> ulaşamıyorum. Menülerdeki tüm seçenekler gözükmüyor,
> ama genede seçilebiliyor.
>
> Daha önce yapmış olananınız var mı?
>
> Selamlar
>
> ihsan.

***  Bu mail Antivirus taramasindan gecmistir (ISTANBUL  UNIVERSITESI)
***  This e-mail was scanned by Antivirus.    (ISTANBUL UNIVERSITY)