[Pardus-kullanicilari] Özgür yazılım şenliğindeki seminerler

Ozan Kadir Bekmezci obekmezci at gmail.com
9 Mayıs 2006 Sal 17:22:42 EEST

  İyi günler Uludağ Projesi çalışanları ve diğer Pardus severler,
 Bu perşembeden pazara kadar Özgür Yazılım Şenliği olucağını öğrenince çok
sevindim. İlk işim programda Pardus'la ilgi seminerlerin neler olduğuna ve
ne zaman olduklarına bakmak oldu. Cuma günü olduğunu görünce üzüldüm. Çünkü,
hafta içi işten izin almam mümkün değil.
 Bu seminerlerin, bilişim çalışanlarından ziyade kullanıcılara yönelik
olduğunu sanıyorum. Bilişim çalışanı olamayan ve hafta içi çalışışanların da
cuma günü işinden izin alıp gelmesinin zor olduğu, dolayısıyla önemil bir
hedef kitlenin kaçırılacağını sanıyorum (acaba bana uymadığı için benden
daha geniş bir kiteleyi sorunu ortak edip destek bulmaya mı çalışıyorum?
Olabilir :) )

 Bu serminerlerin haftasonu da (bu veya başka bir hafta sonu) mümkün mü?
Yada hafta içi çalışanlar için de uygun olan zamanlarda seminerler...

İyi çalışmalar,
Ozan K. Bekmezci

Not1: Bir maya çaldık, bakalım, ya turarsa :)

Not2: Şırnak'ta bir belde lisesinde müdür yardımcılığı yapan bir
arkadaşımın çalıştığı liseye bilgisyar laboratuvarı kurulacakmış (tabi özgür
olmayan yazılımlarla birlikte). Eleman beni aradı "Debian yüklemeyi
düşünüyorum sen ne dersin?" diye. Ben de "Evin, kendi şirketin için sorsan
Debian derdim ama okul için ilke olarak Pardus olması gerekir." deyip
ikisinin farklı zorluk ve avantajlarını (kendi yorumuma göre, tabii ki öznel
olarak) anlattım. Aaah Pardus 2.0 çıkmış olsaydıda, tek ve kesin tavsiyem
olsaydı. (Sadece paylaşmak istedim.)