[Pardus-kullanicilari] İşletim Sistemi seçeneği

Sezer Yesiltas sezer.yesiltas at gmail.com
9 Mayıs 2006 Sal 09:54:48 EEST

Açılışta işletim sistemi seçmenizi sağlayan uygulamanın adı Grub. Grub'u
yeniden yapılandırmanız gerekiyor bunun için aşağıdaki adreste yer alan
belge size yardımcı olacaktır:
http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:Grub_yuklemek

09.05.2006 tarihinde nihat colak <nihatcolak at hotmail.com> yazmış: