[Pardus-kullanicilari] ağdaki yazıcıyı kuramıyorum hata veriyor

ibrahim donmez ibrahim.donmez at gmail.com
9 Mayıs 2006 Sal 09:02:28 EEST

merhaba arkadaşlar,
pardusda kullandığımız ağı, ağdaki grubları görüyor,
yazıcı ekle deyip, root şifremi giriyorum, smb yazıcı ekle diyorum,
tara dediğimde yazıcının bağlıolduğu makinayı görüyor ama yanındaki + ya
bastığımda (NT_STATUS_ACCESS_DENIED) diye bi hata veriyor,
yazıcının bağlı olduğu makinada win2000server kurulu,
Pardus um ilk kurulduğu gibi hiçbir update filan yapmadım, update mi yapmam
gerekiyor,