[Pardus-kullanicilari] Neden İngilizce? Son Nokta.

Hayrettin KÖROĞLU hayrett at gmail.com
8 Mayıs 2006 Pzt 20:55:34 EEST

Arkadaşlar öncelikle konuyu yanlış yere yazmış olmanın üzüntüsü
içerisindeyim. Bundan dolayı özür dilerim. Sizlerin de İngilizce'ye olan
bağımlılığınız ve Türkçe'den biraz da olsa uzaklaşmanız üzüntümü biraz daha
arttırdı. Şunu belirtmek isterim ki elimden gelse geliştiricilere katılmak
benim de arzumdur. Özellikle yerelleştirme ve Türkçeleştirme çalışmalarında
benim de rôlümün olması tek emelim olurdu. Yalnız şunu bilmenizi isterim ki;
ben ne Türkçeleştirme yapabilecek kadar İngilizce'ye hâkimim, ne de diğer
çalışmalara katılabilecek kadar Linüks bilgisine sahibim! :( Aynı zamanda
mesleğimin verdiği sorumlulukları yerine getirebilmek için zaman ve çaba
harcamak durumundayım. Kısıtlı zamanımın içerisinde fırsat bulabildikçe
sizlere yazıyorum o kadar. Son olarak şunu da belirteyim; dilimiz, yani
Türkçemiz, yabana atıldığı gibi körelmiş bir dil değildir. Dilimize sonradan
giren yabancı kökenli, yozlaştırılmış kelimelere karşı, özümüzde var olan
kelimeleri kullanalım (Kopyalama=Çoğaltma gibi).

Bilmiyorum sizlere verir miydi ama, bana büyük bir gurur verirdi (pisi
inşa-et http://svn.pardus.org.tr/...
pisi kur tasma-1.0.3.pisi
pisi depo-ekle http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1-deneme/pisi-kaynak.xml
).

Tekrar üzgün olduğumu belirterek geliştirici arkadaşlara başarılarının
devamlı olmasını diliyorum.