[Pardus-kullanicilari] Neden İngilizce?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
8 Mayıs 2006 Pzt 19:21:01 EEST

Sayın Arkadaşım
Biraz yersiz bir tartışma gibi geliyor Almanların da kendi dilleri Var
Almanca Neden Kendi Linux türevleri olan SUSE de veya Knoppix de Almanca
değilde standartlaşmış Yazılım ve komutları ingilizce kullanıyorlarda
Almanca kullanmıyorlar.Aşalım Bunları Kullanım ve yardım seçeneklerinin
tamamının Türkçe yaklaşımı bizi mutlu eder Panel dışında Yardım penceresi
açıldığında İngilizce yol gösterilmesini tenkit ederseniz bence daha
akıllıca ve yerinde olurdu.Komut dili ile değil programın içeriğindeki dille
ilgilenmemiz ve hatta elimizden geliyorsa bunları Türkçeleştirip Geliştirici
arkadaşlara gönderek Daha çok Türkçe bir işletim sistemimiz
olur.Teşekkürlerve hepinize iyi çalışmalar

08.05.2006 tarihinde Timu EREN <selamtux at gmail.com> yazmış: