[Pardus-kullanicilari] SpeedTouch

Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
7 Mayıs 2006 Paz 12:19:08 EEST

Cumartesi 6 May 2006 20:47 tarihinde, Gizli Gipgizli şunları yazmıştı:

> pisi it http://www.erdinc.info/pardus/speedtouch-firmware-3.0.1-1.pisi
> pisi it http://www.erdinc.info/pardus/speedtouch-1.3.1-1.pisi
>
> Diye yazılmış. Konsola bunları yazıcaz Pardusda sanırım.Root olupmu
> yazılacak olmadanmı?İnternete bağlanamıyoruzki adres verelim.iHome dizinie
> atmamız gerekiyor sanırım?
> Kernel güncellemesi falan yapılmayacakmıBu kadarmı yani 4 adımda biticekmi
> pardus.
> vpi ve vci  bunlar ne demek bilmiyorum birde yardımcı olursanız sevinirim.

Merhaba,

Bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışayım...

http://www.erdinc.info/pardus/speedtouch-firmware-3.0.1-1.pisi
http://www.erdinc.info/pardus/speedtouch-1.3.1-1.pisi

Bu dosyaları windows vs bi yerden indirip pardusunuzun home dizinine koyunuz.

Sonra konsolu açın, ve konsolda su yazıp şifrenizi girip root olun, şu anda
home dizinininde olmanız gerekiyor konsolda. Değilseniz gelin.

Sırasıyla
pisi it speedtouch-firmware-3.0.1-1.pisi
pisi it speedtouch-1.3.1-1.pisi

yazarak kurulumları gerçekleştirin...

Sonra Wiki'de yazan komudu yazın, ISS Şifreniz kullanıcı adınızı  felan
isteyecek, vpi vci denilen şeyler de ADSL ayarlarınızla ilgili bildiğim
kadarıyla. TürkTelekom veriyor olsa gerek onu da, tam hatırlamıyorum. Ama
modemin ayarlarını yaparken bu bilgileri girmek gerekiyor. Aksi takdirde nete
bağlanamıyorsunuz.

Kolay gelsin...