[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Yasin Bahtiyar yasinbahtiyar at gmail.com
5 Mayýs 2006 Cum 16:56:11 EEST

Merhaba,
Öncelikle, geç cevap verdiğim için özür diliyorum... Pardus 1.0 dan sonra
genel kullanım için ubuntu ikinciliği alır diye düşünüyorum. Ben gentoo
kullanıyorum bu günlerde fakat gentoo başınızı çok ağrıtabilir...
Pardus 1.1i dört gözle bekliyorum, az kaldı biraz daha sabredin derim
:) Ä°lle de hemen
bir linuz isterim derseniz, Ubuntu daki hotplug hatalarını google dan
araştırıp çözebilirsiniz. Yardım için bana bu mail adresimden özel mail de
atabilirsiniz elimden geleni yaparım. Suse nin klavyeyi tanıyamamasını
anlayamadım o problem hotplug problemini çözmekten daha kolay olabilir diye
düşünüyorum...
Kolay gelsin.

02.05.2006 tarihinde ersin özkan <ersininmaili at hotmail.com> yazmış:

--