[Pardus-kullanicilari] pisi 1.1 kurulumu

Serhan D. KIYMAZ sky at serotizm.com
5 Mayıs 2006 Cum 08:53:00 EEST

Merhaba Arkadaşlar,
pisi 1.1'i kurarken aşağıdaki hatayı alıyorum.
Hatayı sadece bunda değil, build komutu ile oluşturduğum her pakette alıyorum.
Çözümü var mıdır acaba?

serhan at sky ~ $ sudo pisi build
http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/system/base/pisi/pspec.xml
Çıktı dizini: .
http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/system/base/pisi/pspec.xml'i indiriyor
http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/system/base/pisi/actions.py'i indiriyor
http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/system/base/pisi/comar/package.py'i
indiriyor
IceCream bulundu. Lütfen artalan sürecinizin çalıştığından emin olunuz.
PİSİ kaynak paketi pisi inşa ediliyor
Emniyet mandalı: taban geliştirme sistemi system.devel'den izleyen paketler ek
olarak yüklenecek:mod_dav_svn
Sağlanmamış inşa bağımlılıkları mod_dav_svn
Sağlanmamış inşa bağımlılıklarını kurmak istiyor musunuz?  (evet/hayır)evet
İnşa bağımlılıklarını kuruyor.
Bağımlılıkları sağlamak için bu minimal paket listesi verilen sırada
yerleştirilecek:
swig neon mod_dav_svn
Bağımlılıklar yüzünden ek paketler var. Devam etmek istiyor musunuz?
(evet/hayır)evet
swig-1.3.21-1-1.pisi [önbellekte]
swig paketi, versiyon 1.3.21, sürüm 1, inşa 1 yerleştiriliyor.
Aynı versiyona sahip paketi yeniden yerleştireyim mi? (evet/hayır)evet
swig paketinin dosyaları arşivden çıkartılıyor
files.xml saklanıyor,
metadata.xml saklanıyor.
/etc/ld.so.cache yeniden yaratılıyor...
Çevre güncelleniyor...
çalıştırıyor /sbin/ldconfig -X -r /
swig yerleştirildi
neon-0.24.7-1-1.pisi [önbellekte]
neon paketi, versiyon 0.24.7, sürüm 1, inşa 1 yerleştiriliyor.
Aynı versiyona sahip paketi yeniden yerleştireyim mi? (evet/hayır)evet
neon paketinin dosyaları arşivden çıkartılıyor
files.xml saklanıyor,
metadata.xml saklanıyor.
/etc/ld.so.cache yeniden yaratılıyor...
Çevre güncelleniyor...
çalıştırıyor /sbin/ldconfig -X -r /
neon yerleştirildi
mod_dav_svn-1.3.1-7-1.pisi [önbellekte]
mod_dav_svn paketi, versiyon 1.3.1, sürüm 7, inşa 1 yerleştiriliyor.
Paket mod_dav_svn swigver >= 1.3.27 bağımlılığını sağlamıyor.
mod_dav_svn için bağımlılıklar sağlanmadı.
Program sonlandırıldı.
Paket yerleştirilebilir durumda değil.
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.