[Pardus-kullanicilari] Pisi ile off line güncelleme

Burak Su mburaksu at gmail.com
4 Mayıs 2006 Per 22:36:17 EEST

arkadaslar ben tum updateleri yapiyorum. akabinde /var/cache/pisi/packages/
altında tum pisi paketleri bulunuyor... bunları cd ye yazabilirsiniz ya da
benim yaptigim gibi harici bir diske alabilirsiniz. ben harici diskte pisi
diye bir klasor'e kopyalıyorum hepsini. yeniden pardus'u kurdugumda (kendime
gore yaziyorum siz hangi klasore aldiysaniz onu kullanin) konsolda

cd /media/sda1/pisi/
sudo pisi it *.pisi

diyorum. size root şifrenizi soracak. onu yazmanız güncellemeler acisindan
yeterli.

umarim faydam dokunur. saygilarimla....