[Pardus-kullanicilari] mail

Deniz Ogut kdenizogut at gmail.com
4 Mayıs 2006 Per 15:38:38 EEST

On 5/4/06, huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> wrote:

> göremiyorum hotmaildeyken göndermiş olduğum mailler listede ki mailler
> arasında yer alıyordu Merakımdan soruyorum gmailde gönderdiğm mailler
> listeye ulaşmıyormu yoksa aynı gönderici maili olduğu için listeyemi dahil
> olmuyor.Teşekkürler

Merhaba,

Bildiğim şudur: Gmail, bir listeye gönderdiğimiz e-posta, o listeden
bize tekrar gelince, ikinci bir kez onu "gelen" şekline göstermiyor.
Liste arşivine Web'den bakarsanız, mesajınızın listeye ulaştığını
görüyorsunuz. Kurcalamadım ama belki gmail'in kişisel ayarlar
bölümlerinde buna ilişkin bir şey vardır çünkü aslına bakılırsa bu pek
hoş bir durum değil ve çok kişinin bundan dertli olması lazım. Ama, bu
mesajımda da göreceğiniz gibi, mesajınıza listeden bir yanıt
geldiğinde onu kendi gönderdiğiniz mesaja yanıt olarak görüyorsunuz
gelenler kutunuzda. Her şart altında, ben bir daha Hotmail kullanmayı
düşünmem bile.

Selam,

K. Deniz Öğüt