[Pardus-kullanicilari] Gelen kutusu, @ işareti, Skype, Xerox, Antivirus ve antispy

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
4 Mayıs 2006 Per 14:07:59 EEST

Merhaba
@ harfi için alt Gr+q  kombinasyonu ile ulaşabilirsiniz
Skype Pardus 1.1 ile birlikte çalışmaya başlayacak
Pardus ile sntivirüs ve antispy programlarına şu anda ihtiyacınız yok
ilerdede olacağını pek sanmıyorum Ben 6 ayda windows u Norton Antivirüs
programı kullanmama rağmen 7 kere silip tekrar kurma konumunda kaldım 4
aydır pardus ile girmediğim belalı site kalmadığı halde virüs ve diğer
bulaşıcılar musallat olamadı iyi çalışmalar

04.05.2006 tarihinde Arif Kaygusuz <arif.kaygusuz at gmail.com> yazmış: