[Pardus-kullanicilari] Pisi ile off line güncelleme

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
4 Mayýs 2006 Per 13:14:36 EEST

1. http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1/pisi-index.xml
Pardus Son Kullanıcı Deposu

2. http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1-test/pisi-index.xml
Pardus Test Deposu ( Son Kullanıcı İçin Tavsiye Edilmez )

Bu adreslerden indireceğin pisi dosyaları ve aşağıdaki linkteki yazı yardımı
ile bu işi yapabilirsin. Ama pisi dosyalarını indirdikten sonra aynı
yerdeki *pisi-index.xml *dosyasını indirmeyi unutma ve eğer pisi
dosyalarının uzantıları inerken değişmiş ise tekrar .pisi yapmayı unutma.

http://www.pardus-linux.org/forums/viewtopic.php?t=475