[Pardus-kullanicilari] YNT: Yanıt: GPRS İnternet

Hikmet Temiz hikmettemiz at maliye.gov.tr
4 Mayıs 2006 Per 10:01:29 EEST

Merhaba kardeş, nasıl bağlandığını ve telefonu nasıl modem olarak tanıttığını daha detaylı yazarsan çok memnun olacağım. Telefonum Sony Ercisson T610 ve USB Data Kablosu olarak bağlıyorum ve ayrıca Bluetooth bağlantısıda mevcut. Bluetooth ayarlarını yapıyorum ama modem olarak bir türlü tanıtamadım. Windowsta gayet rahat her iki şekildede bağlanıyorum. Ben 3 yıl önce Linuxta GPRS kullandım. RS232 kablosu ile direkt algılıyordu. Şimdiki telefonlar ya bluetooth yada USB olarak bağlanıyor. Şu anda PARDUS ta tanımlı ne kadar modem varsa hepsini denedim ama başaramadım. Teşekkürler....