[Pardus-kullanicilari] Mesajlara cevap verilme yöntemi.

erkin tek gemeyilim at gmail.com
4 Mayıs 2006 Per 07:54:17 EEST

Bir şifre girin:   Onay için şifreyi tekrar girin:    Mesajlarınızın
görüntülenmesi için hangi dili tercih edersiniz?  Türkçe  İngilizce (ABD)
 Liste mesajlarının size günlük toplu mesajlar olarak gönderilmesini ister
misiniz?  Hayır Evet
her mailin en altında listeyle ilgili link var (
http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari), orada
yukarıda yapıştırdığım kısımda toplu olarak göndermeden bahsediyor, sizde
evet işaretli olmalı onu düzeltirseniz sorununuz çözülür.