[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 4, Konu 10

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
4 Mayıs 2006 Per 02:39:00 EEST

Bu paketin yüklenmesinden önce '/usr/lib/pardus/pisi' dizininin
silinmesi gerektiği belirtiliyor kurulum açıklamasında.Siz bu noktaya
kadar nasıl gelebildiniz,anlayamadım.Ben 'setup.py' dosyasını indirdim
ve '# ./setup.py install' yazdığımda,erişim iznimin olmadığı gibi bir
hata iletisi verdi.
Yardımcı olursanız sevinirim.
Kolay gelsin.