[Pardus-kullanicilari] pisi-1.1_beta2 baðýmlýlýk sorunu

Cemil MUTLU mutlucemil at gmail.com
3 Mayýs 2006 Çar 15:56:37 EEST

Merhaba,

Az önce svn deposundan pisi-1.1_beta2'yi yüklemeye çalıştığımda aşağıdaki
gibi bir bağımlılık hatasıyla karşılaştım. Acaba nesi yanlış bunun bir
yardımcı olabilir misiniz?

toshiba pisi # pisi it python-bsddb3-4.3.3-2.pisi
Yerleştirme sırası: python-bsddb3
python-bsddb3 paketi, versiyon 4.3.3, sürüm 2, inşa None yerleştiriliyor.
Aynı versiyona sahip paketi yeniden yerleştireyim mi? (evet/hayır)e
python-bsddb3 paketinin dosyaları arşivden çıkartılıyor
files.xml saklanıyor,
metadata.xml saklanıyor.
/etc/ld.so.cache yeniden yaratılıyor...
Çevre güncelleniyor...
çalıştırıyor /sbin/ldconfig -X -r /
python-bsddb3 yerleÅŸtirildi
toshiba pisi # pisi it pisi-1.1_beta2-27.pisi
Bağımlılıkları sağlamak için bu minimal paket listesi
 verilen sırada yerleştirilecek:
python-bsddb3
Devam etmek istiyor musunuz? (evet/hayır)e
Ä°zleyen paketleri yeniden yerleÅŸtirmiyorum:python-bsddb3
YerleÅŸtirilecek paket yok.
Yerleştirme sırası: pisi
pisi paketi, versiyon 1.1_beta2, sürüm 27, inşa None yerleştiriliyor.
Paket pisi python-bsddb3rel >= 2 bağımlılığını sağlamıyor.
pisi için bağımlılıklar sağlanmadı.
Program sonlandırıldı.
Paket yerleÅŸtirilebilir durumda deÄŸil.
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
toshiba pisi #