[Pardus-kullanicilari] alc speedtouch 330 modem konusu

Özgür TOPRAK ozgurt10 at gmail.com
1 Mayıs 2006 Pzt 19:28:17 EEST

Ümitle pardusun modemi tanımasını bekliyoruz. İnternetsiz olmuyor... Ne
kadar kernel düzenlemesi yapıldığı söylensede modemin hata raporları aynen
devam ediyor. Desteklenmeyen donanım olarak gösterilen bu modemi diğer linux
dağıtımları nasıl tanıyor?  Konuyla ilgili olarak speedtouch 330 un Türkiye
ithalatçsı firmaya attığım e-maile cevap olarak aşağıdakileri yazmışlar:

Merhaba Özgür Bey,

Öncelikle SpeedTouch ürünlerimizi seçtiğiniz için Teşekkür Ederim.

Ben konu hakkında teknik ekip deki arkadaşlarım ile görüştüm. ST 330
modemimiz Linux sisteminde çalışıyor(bu zaten size belirtilmiş). Fakat
Pardus Linux sisteminde nasıl tanıtılacağı konusunda Pardus ile
görüşebilirseniz daha sağlıklı olur diye düşünüyorum. Web sitesinde
www.speedtouchpartner.com da genel Linux sisteminde nasıl çalışacağı
hakkında bilgi var.

Konu hakkında maillerinizi bekliyorum.

İlginiz için şimdiden Teşekkür Ederim.

İyi Çalışmalar
Hata raporu 1777 de gerekli modül ve paketlerin pardus test deposunda olduğu
bildirilmiş. Söz konusu paketleri kurdum fakat eskisinden farklı bir hata
raporu almadım. Üstelik daha önce çok iyi açılan pardus artık açılsam mı
acaba diye düşünmeye başladı. (1 GB Ram, 256 mb Ati Radeon ekran kartı, Amd
3000+ ile bu şekilde olması düşündürücü)
Çalışmalarınızda başarılar...
--
FREEDOM