[Pardus-kullanicilari] Altyazý senkronizasyonu

Ceza_Style ceza.style at gmail.com
1 Mayýs 2006 Pzt 18:30:08 EEST

Pardon sizin bu verdiğiniz program DVD den altyazı riplemek için yani DVD
altyazılarını almak için arkadaşın bahsettiği altyazı editörü yanılmıyorsam
yani Xvid ler için hazırlanan (DVD den Riplenen) altyazılar ayarlamak için
düzenlemek için ... bunun içinde ben http://ksubtile.sourceforge.net/ bunu
demiÅŸtim...

saygılar, sevgiler....