[Pardus-kullanicilari] Altyazı senkronizasyonu

Mehmet H akyil45 at gmail.com
1 Mayıs 2006 Pzt 08:44:00 EEST

benim de bu konuda mplayer la problemim var. sadece 10 sn ileri geri
yapmaya izin veriyor. acaba bu 10 sınırını aşma gibi bir şansımız var
mı? bazı alt yazılar ne yazık ki baya farklı oluyor.
ayrıca kaffeine de alt yazı açmayı başaramadım. o sadece default dvd alt
yazısı gösteriyor galiba.
ayrıca şöyle güzel son model bir alt yazı edit programı da pisi'lense ne
güzel olur. (yani var mı acaba planlarda böle bişi...)

iyi çalışmalar.

Harun yazmış: