[Pardus-kullanicilari] Hp Lpatop da yeniden başlatma sorunu

Echo pardus at rasgele.net
26 Mar 2006 Paz 00:27:46 EET

Cumartesi 25 Mart 2006 12:57 tarihinde, teciman şunları yazmıştı:
> Merhaba arkadaşlar ,
> bugün işyerindeki Hp laptop a   PARDUS 1.0  kurdum ancak   yeniden başlat
> dediğimde   pardus  kapanıyor durum çizgisi sonuna kadar geliyor   ve
> ekranda   " No reboot fixup found for your hardware"  deyip
> takılıyor.Yeniden başlat yapılamıyor.Bu konuda yardımlarınınzı
> bekliyorum.İlginize şimdiden teşekkürler.
>
> Makina : İntel Pentium 1.73 GHz
> Compaq nx 6220  modeli

selamlar,

Nx6110 üstünde Pardus 1.0 kullanıyorum bahsettiğiniz sorun bende de
vardı.Sorunu şu şekilde çözebilirsiniz ;

boot/gurb/grub.conf dosyasını root olarak açınız
dosyadaki
kernel (hd0,4) ile başayalan satırın sonunda bulunan  lang=tr  parametresinin
devamına quiet reboot=b
parametresini ekleyiniz.

örnek olması açısında  benim grub.conf'um;

kernel (hd0,4)/boot/kernel-2.6.14.4-15 root=/dev/hda5
video=vesafb:nomtrr,pmipal,ywrap,1024x768-32 at 60
splash=silent,fadein,theme:pardus CONSOLE=/dev/tty1 lang=tr quiet reboot=b

reboot sorununuzu çözecektir.

saygılar
Echo