[Pardus-kullanicilari]

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
25 Mar 2006 Cmt 23:11:17 EET

Merhaba
Hoş geldiniz pardus camiasına Ekran çözünürlüğünüzü ayarlamak için Sol alt
köşede Pardus a tıklayın açılan menüden ayarlar seçeneği ->çevrebirirmleri
-> görüntü tıkladıktan sonra açılan tabloda ekran boyutundan istediğiniz
çözünürlüğü seçip uygulayınız.
İnternet için aynı yolu izleyerek ayarlar -> İnternet-> Ağ yapılandırması
oluştur tıklayın eternet  netvork bağlantıyı seçin açılan ikinci pencereden
bağlan  yeşil okey çıkınca tamam tıklayın internet bağlantınız tamam kolay
gelsin.İyi çalışmalar