[Pardus-kullanicilari] Grub

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
24 Mar 2006 Cum 20:53:26 EET

Sayın Cemil bey
Teşekkür ederim Pardusumdan uzak kalmadım boot menü ile pardusumu kullanıyor
fakat grubu kafama takmıştım eğer bugünde çözemeseydim Knopix live cd ile
Knopix grubunu save ederek denemelere devam edecektim çünkü amatör yeni
linux a başlayan bir kişi olarak bende takıntı haline gelmişti herkesde
oluşan grub bana niye inat ediyor diye grub oluşturma denemelerimde en büyük
ilerlemem 40-50 satır pardusu açatıktan sonra kernel paniklemesinde bana
boot adresi yanlışlığını söylediği halde buadresin birtek boot kelimesi
olmaması benim ihtiyar beynimin küf turmaya başladığını gösteriyor .1964 de
bırakıp üzerine Almanca öğrendiğim İngilizcem şimdi gerekli oluyor Öyle
gözüküyorki 63 yaşında tekrar İngilizcenin küfünü silip baştan alıp öğrenme
yolunda çalışmam gerekecek. İyi geceler ve iyi çalışmalar.