Re: [Pardus-kullanicilari] kde çöktü

Bülent Potur bpotur at gmail.com
24 Mar 2006 Cum 19:51:46 EET

1) Sol aşağıdaki Pardus yazısının yanındaki ev resmine tıklayın.
2) Pencere açılınca F4 tuşuna basın
3) Konsol penceresi açılınca
su
yazıp entere basın
4)root parolasını girip entere basın
5)pisi --help yazıp entere basın ve seçeneklerinizi görün.
6)pisi rebuild-db komutu ile veritabanını yeniden inşa edebilirsiniz.

24.03.2006 tarihinde hüseyin bilen <bilenhuseyin at hotmail.com> yazmış: