[Pardus-kullanicilari] Fwd: [Duyuru] Önemli güvenlik güncellemeleri

İhsan Haluk AKIN ihsan.akin at gmail.com
24 Mar 2006 Cum 14:08:34 EET

Tamam. Ben bunu zaten tahmin ediyordum, pisimiz o kadarda hata
yapmaz herhalde.

Şimdi dileğim şu;
Eğer bu paketler güvenlik nedeni ile güncellenmeli ise, bunu daha
erken öğrenmeliyiz. Ben tar'ı güncelleyeli günler olmuştu.

iyi çalışmalar.

ihsan.

Çarşamba 22 Mart 2006 17:45 tarihinde Ahmet AYGÜN şunları yazmıştı: