[Pardus-kullanicilari] Grub

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
24 Mar 2006 Cum 13:08:46 EET

Sayın arkadaşlar
Bülent arkadaşımın SUSE üzerinden grub önerisini uyguladım Derinbir Oh
diyorum 16 gün sonra Pardus gruba dahil oldu 16 gün uğraştığım grub için
enson satıra boot yazıp save etmem gerekiyormuş Birtek boot çözümün kendisi
imiş Bunu daha önce anlamam lazımdı iki üçkez grubda ufak değişiklikler ile
pardus 40-5- satır açıp kernel panik yazıp boot adresimi dile
getirmişti.Linux bilmeyince ne kastetiğini anlamamıştım jeton şimdi
düştü.Masamın üzerinde 30-35 dosya kağıdı grub denemeleri ve bilgisayarın
bana ikaz mesajları ile dolu Şimdi tümü çöpe masam açılacak.Hepinize ilgi
,öner ve yardımlarınız için teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar temenni
ederim. Saygılar

MSN Arama ile dünyayı evinize getirin! http://search.msn.com.tr