[Pardus-kullanicilari] Re: Pardus Dergisi

erkin tek gemeyilim at gmail.com
24 Mar 2006 Cum 12:39:24 EET

Tebrikler, çok güzel bir çalışma yapılmış e-dergide, faydalı,
bence normal bir dergi magazin ağırlıklı olmalı, sansasyonel haberler
içermeli, röportajlar vb. olmalı. e-dergi'de kamera, yazıcı, kppp anlatılmış
ama bence butür bilgiler çevrimiçi-güncel daha değerli.
Normal dergi işi çok, detaylı ve ürünü iyileştirmeye emek harcansa daha iyi
olur kanaatindeyim.

e-dergi için bişiy kınamak istiyorum bizkimiz bölümünü "bu adamlar kimdir?"
veya "ne işle uğraşıyorlar?" sorularının cevaplarını bulacağımı
düşünüyordum, fakat editördür, maili budur denmiş.