[Pardus-kullanicilari] Apache

Bülent Potur bpotur at gmail.com
23 Mar 2006 Per 22:42:14 EET

Atamert Bey,
Sanırım siz de benim şu
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/2006-March/001297.html
mesajımı okumamışsınız.
Apache, php, mysql istiyor iseniz işte size Pardusta çalışan hazır paket.
Diğerlerini şimdilik kaldırabilirsiniz.  Gerçi benim söz ettiğim sorunlar
ile ben dahi ilgilenmedim. Asıl Pardus sunucu versiyonu çıkınca
ilgileneceÄŸim. Åžimdilik idare eder.
Siz de eli boş dönmemiş olursunuz.
Bülent Potur

23.03.2006 tarihinde Atamert Ölçgen <muhuk at muhuk.com> yazmış: