[Pardus-kullanicilari] Apache

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
23 Mar 2006 Per 22:32:54 EET

/home/muhuk/public_html dizinim var, izinleri 755, içinde birkaç dosya
var (index.html dahil)

APACHE2_OPT ayarım tamam.

Apache'yi başlatmakla kalmayıp bilgisayarı komple baştan başlatıroyum.

Onunla da yetinmeyip apache pakedini kaldırıp tekrar yüklüyorum.

Error_log'larda olağandışı birşey yok, sadece file not found girdileri var.

Bu USERDIR soruma bir cevap alamadım ama elim boş dönmeyim bari: :D

mevcut /var/www/localhost dizinini kullananlar nasıl kullanıyor? Her
değişiklik için root mu oluyorlar yoksa daha pratik ve güvenli bir yolu
var mı?

NOT: daha önce mod_python kurmuştum. Ama önce onu kaldırdım sonra da
apache'yi kaldırıp tekrar kurdum.
NOT2: test (ikili) deposunu kullanıyorum.
NOT3: cevaplar için içten teşekkürler